Yeni sezonda Trendyol 1. Lig'de şampiyonluk hedefleyen ve Süper Lig'e doğrudan yükselmek isteyen Bursaspor, tatil döneminin ardından sahaya indi. Yeşil-beyazlı ekip, Teknik Direktör Mustafa Er yönetiminde Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri’nde gerçekleştirdiği antrenmanla 2026-2027 sezonunun ilk çalışmasını tamamladı.

Ekran Görüntüsü 2026 06 27 215401

Geniş bir oyuncu grubuyla sahaya çıkan Timsah'ta ilk idman, teknik heyetin belirlediği program dahilinde gerçekleştirildi. Antrenmanın ilk bölümünde futbolcular, dinamik ısınmanın ardından koordinasyon, koşu ve pas çalışmaları üzerinde durdu. Temponun yavaş yavaş artırıldığı çalışmanın ana bölümünde ise geniş alanda taktik ağırlıklı çift kale oyun oynandı. İlk çalışma, esneme hareketleriyle kazasız belasız noktalandı.

Ekran Görüntüsü 2026 06 27 215412

Yarın çift antrenman var

Özlüce İbrahim Yazıcı Tesisleri'ndeki Mesut Şen Sahası’nın zemin bakımı ve yenileme çalışmalarının devam etmesi nedeniyle, ilk etap çalışmalarını tesislerdeki arka sahalarda sürdüren yeşil-beyazlı ekipte izin dönemi tamamen kapandı. İlk günü tek idmanla geride bırakan Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarına yarın gerçekleştireceği çift antrenmanla devam edecek. Sabah ve akşam olmak üzere iki ayrı grup halinde yapılacak çalışmalarda oyuncuların fiziksel yüklemelerine başlanacak.