26 Ekim 2016 Çarşamba 21:25
Ali Ay "Bursaspor için yanlış yapmam"

Sezon başından bu yana bu takımın başarılı olacağına inandığını vurgulayan Ali Ay, bu sezon ki en büyük hedeflerinin Avrupa kupalarına katılmak olduğunu söyledi. Ayrıca kendisinin de hata yapabileceğini belirten Ay "hatalarımız olabilir ama ben Bursaspor için hiçbir zaman yanlış yapmam." İfadelerini kullandı.

Bu sezon yapılan transferler sebebiyle uzun süre tartışma konusu olan Bursaspor Kulübü Başkanı Ali Ay, maddi anlamda tüm çalışmalarına ara vermeden devam ederken, sportif anlamda da takımın başarılı olması keyifleri yerine getirdi. Takımın son durumundan oldukça mutlu olduğu belirten Ali Ay, Bursapor’un geleceğini kurtaran projelere imza atacaklarını vurguladı.

Başarılı olacağımızı söylüyordum
"Avusturya kampından beri söylediğim olay şu bakın bu pahalı futbolcu, pahalı futbolcu ama maalesef takım olamadıktan sonra ne kadar pahalı futbolcu olursa olsun maalesef takıma hiç bir değer katmıyor. Şuan da biz takım olduk bunun için daha da fazla uğraştık ve bunun da neticesini alıyoruz çok şükür elhamdülillah şuan da güzel yerdeyiz. Ben tabi çok fazla seyredemedim biliyorsunuz Cumhurbaşkanımız gelmişti onunla beraberdik tabi cumhurbaşkanımızın yanında hatta gittiğimizde maç bitmişti 2-0 olmuştu herkes Bursalı bürokratlarda olayın farkındaydı herkes baya bir mutlu oldu. Cumhurbaşkanımızda neticeyi sordu, Cumhurbaşkanımıza da söyledik neticeyi. Takımımız iyi yolda iyi yani şuan da çok şükür." dedi.

Bursaspor büyük bir kulüp
Bursaspor büyük bir camia, Bursaspor büyük bir kulüp, Bursaspor büyük bir marka yani ben istiyorum ki İstanbul kulüpleri nasıl toparlayabiliyorsa bizimde toplamamız lazım bakın mesela biz şuan da sponsorluk gelirlerinde %85'e yakın bir artışımız var ama hala bu yetmedi sponsorluk gelirlerinde 30-40 milyona TL’ye yakın çıkması lazım Bursa'nın çünkü Bursaspor'da bu potansiyel var ama bu potansiyeli işte devreye sokmamız lazım. Bu işte zaman gerekiyor bütün arkadaşlarını çok fazla bir şey söyleyemiyorum çünkü zamanında çok üzmüşler yani onlara gerekli değerler verilmemiş biliyorsunuz paralar çar çur edilmiş yani onlarda karşılarında güvenli, güvenilir yönetim istiyorlar yani bu işte zaten çalışmaları yapıyoruz. Bakın ben kendi şirketimde bu kadar seyahat etmedim şirkette bu kadar birebir konuşmalar yapmadım ama Bursaspor işin içinde olduğu takdir de ben gereken her şeyi yapıyorum.

Cumhurbaşkanımızdan özel bir isteğiniz oldu mu?
Sadece stat ismiyle ilgili bir konuşma oldu ama bakın arkadaşlar bununla ilgili zaten Sayın Bakanımız Müezzinoğlu ve Vekilimiz Hüseyin Şahin bizlerle ilgili Bursaspor’la ilgili ne gerekiyorsa yapıyorlar yani stat ismiyle ilgili de çalışmalar oluyor. Biliyorsunuz kredi olayında da zaten Müezzinoğlu Sayın Bakanımızla beraber götürüyoruz. Herhalde onunla da yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik işte evrakları falan hazırladık. Herhalde bu hafta veya gelecek hafta başında belki bir İstanbul seyahatimiz olacak inşallah oda gerçekleşirde zaten Bursaspor önünü baya bir açmış olacak bir kere şunu özellikle belirtmek istiyorum bütün taraftarlarda şunu iyi bilsinler biz Bursaspor'u düşünerek, Bursaspor'un menfaatini düşünerek bu şekilde hareket ediyoruz çünkü neticede zaten 70 milyon kredi kullanıyoruz ve kullandığımız oranla aşağı yukarı faiz oranı %20.25 şimdi bakın arkadaşlar sadece yüzeysel bakkal hesabı söylüyorum biz bunu 7 senede bu şekilde eğer kullanırsak aşağı yukarı 100 milyona yakın kredi ödeyeceğiz 70 milyona karşılık biz şuan da ne istiyoruz biz diyoruz ki 120 milyon kullanalım ama 70 milyon ödeyelim artı bunun bir takvime bağlayalım ama ne yapalım faiz artı ana parayı beraber verelim yani bizim düşüneceğimiz bu yani şuana kadar ödenecek rakamın tutarı da belli değildi faizi de belli değildi Allah'a çok şükür şuan da onların çalışmaları yapıldı aylık ödeyecek rakamlarımızda belli ne kadar ödeyeceğiz, nasıl ödeyeceğiz onlarda belli burada sadece benim çok üzüldüğüm bir nokta var oda yeterli desteği çok fazla bulamadık Bursaspor camiasından burada şeyden bahsediyorum finansal açıdan bahsediyorum, satış açısından bahsediyorum çünkü biz her gittiğimiz yere biz Bursaspor'a şey istemiyoruz efendime söyleyeyim bağış istemiyoruz biz sadece bütçelerinden bir pay alınması almamızı vermenizi istiyoruz diye karşı taraflara söylüyoruz.

Görüşmelerimiz var
Yani bir miktar başarılı olduk ama bu daha iyide olabilirdi bunu herkes komu oyu biliyor biz Renault ile görüştük, şuanda Renault’dan haber bekliyoruz gelecek hafta belki Bursa Çimentoyla da bir görüşmemiz olacak. Bu tribün isimleriyle ilgili aşağı yukarı 3-4 tane hoca satıldı daha da satılacak. Yani böyle böyle Bursaspor'u çok iyi yerlere getirmeye çalışıyoruz. Bu aldığımız alacağımız kredinin de herhalde %80-90 milyonu gibi bütçemize kullanacağız. Geri kalanı da yatırım amaçlı kullanacağız. İlk etapta kullanacağımız kredi 90 veya 100 milyon TL geri kalanı da limit olarak açacağız böyle bir arsa falan benzin istasyonu denk getirdiğimizde ondan alıp Bursaspor'a kazandırmayı istiyoruz arkadaşlar.

Stad ismini gündeme getirdik
Cumhurbaşkanımızla görüştük fakat çok fazla uzun bir görüşme olmadı Orda biz sadece stad ismini gündeme getirdik. Zaten Cumhurbaşkanımızın da çok fazla vakti yoktu. Ondan sonra o Bursaspor'u sordu, Bursaspor'un durumunu sordu onunla ilgili bilgi verdik. Bakın tekrar söylüyorum yani bununla ilgili zaten Bakanımız ve Hüseyin Şahin bizimle bizzat kendileri ilgileniyorlar. Allah razı olsun herkesten. Burada bakın Belediye Başkanımın hakkını kesinlikle ve kesinlikle ödeyemeyiz ve Bursasporlu olarak artı valimizde bizim için çok çalışıyor ve hangi vali şimdiye kadar veya BTSO Başkanı şimdiye kadar tribün ismi için kulüp başkanı ile bir yere gitmişler özellikle bizzat bizimle beraber geldiler. Renault’a ve oda konuşmasını yaptı.

Haber Uğur Engin

Son Güncelleme: 26.10.2016 22:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.